BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 25, 2008

SANTAI

Aku sedang meniti tali di Tasik permaisuri.


Aku dan kakak di Tasik Permaisuri.

Aku sedang memerhatikan ikan di Tasik .

Aku sedang mengutip selipar.

Aku dengan kakak di tepi tasik.

Aku bersama kakak tasha dan kakak seri di tepi air pancut di Tasik permaisuri.

Aku bersama angah, kakak dan adik suci di tepi tasik.

Aku berayun di taman Tasik Permaisuri.

Aku bersama kakak tasha dan kakak seri di atas tali.

Aku bersama kakak di Pantai Irama.

Aku bersama kakak seri, angah, adik suci dan kakak tasha di Genting.

Aku bersama umie dan kakak seri.

Di Jeram Pasu.

Jeram Pasu.

Pantai Irama.

Jeram Besu.

Jeram Besu, sedang menyapu pasir dari selipar.

Di Jeram Besu, di bekas pondok kawalan.

Di Genting.


Bersama kak Seri dan Abe di Pantai Irama, Bachok, Kelantan.

0 comments: